Sztumskie Pole - miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego

Artykuł sponsorowany
Ogłoszenie o przystąpieniu do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru w obrębie Sztumskie Pole”.

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 199 ze zm.) oraz art. 39 ust.1 pkt 1 w związku z art. 46 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1235 ze zm.)

zawiadamiam o podjęciu przez Radę Miejską w Sztumie uchwały nr VII.45.2015 z dnia 25 marca 2015 r. w sprawie przystąpienia do zmiany „Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru w obrębie Sztumskie Pole” uchwalonego uchwałą nr XXVII/182/08 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 30 sierpnia 2008 r., zmienionego Uchwała nr X/74/2011 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 30 sierpnia 2011 r. oraz Uchwałą nr X/75/2011 Rady Miejskiej w Sztumie

oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko zmiany Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części obszaru w obrębie Sztumskie Pole” uchwalonego uchwałą nr XXII/182/08 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 30 sierpnia 2008 r., zmienionego Uchwała nr X/75/2011 Rady Miejskiej w Sztumie z dnia 30 sierpnia 2011 r. oraz Uchwałą nr X/75/2011 Rady Miejskiej w Sztumie.

Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy Sztum ul. Mickiewicza 39, 82 400 Sztum, Referat Planowania Przestrzennego i Majątku, pokój nr 40.

Zainteresowani mogą składać wnioski do ww. zmiany planu. Wnioski należy składać:

1) w formie pisemnej na adres: Burmistrz Miasta i Gminy Sztum, ul. Mickiewicza 39, 82 400 Sztum lub osobiście w Informacji Urzędu na parterze budynku Urzędu Miasta i Gminy;
2) ustnie do protokółu;
3) za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym na adres: [email protected] w terminie do dnia 06.07.2015 r.

Wniosek powinien zawierać: imię i nazwisko lub nazwę wnioskodawcy, adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której wniosek dotyczy.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Burmistrz Miasta i Gminy Sztum.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na sztum.naszemiasto.pl Nasze Miasto